5 dagar...

Oj oj.. fem dagar sen.. borde finnas massor att skriva om.. men nja... Jag powerwalka till 288:an från mitt hus... det måste fan va 1,5 mil... jag gick i ren ILSKA... sen tog jag bussen till stan och hjälpte Adde o Madde att flytta.. kom hem vid 22 kanske... hade ett mkt givande samtal med min man i 3 timmar. Sen gick vi och la oss. Vaknade idag och hade jordens j***a huvudvärk.. lär ju ha varit pga att jag gick i spöregn och blåst sen bar kartonger??

Nu har jag bilderna från Sofies middag...

Orkar inte skriva mer.. ska knapra i mig lite piller nu så jag somnar utan huvudvärk. Jag fick nåt av Madde som ska va bra?!? Får väl se om man vaknar imorrn.. he he

Sleep sheep tight!!!

  Bröder Mupp

 Jockes syskonbarn Tindra och Lukas, dom vet minsann hur man beter sig framför en kamera : ) Visst är dom söta.

 Deras mamma Veronika ( Min mans syster ) Jättefin tjej som är världens mest tålmodiga människa.

 Janne ( lillebror ) stilig ung man... grym innebandyspelare!

 Madde i rosa hennes,  man Adde bredvid..



Vilka sockersöta gossar... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0