Hmmm

Jag har glömt bloggen igen...eller egentligen så kanske det är så att jag har haft för lite att skriva om? Det sista stämmer nog mer.. sen är jag så jäkla trött på kvällarna att jag orkar inte...

Idag var det snö ute när jag gick upp... va faaaaan... det är ju oktober.. snöfanskapet ska ju ligga halva året.. det räcker, behöver inte komma redan nu??!!

Om det är nån som vill ha katt så säg till... snart betalar jag någon för att ta dom... OCH man får dom i par.. inte bara en. Kommer hem efter en fika hos svärmor, då ligger en blomkruka på golvet.. och dom hade tagi vara på ALL blomjord för den låg utspridd över hela huset. Nu springer dom runt här som om dom dragit i sig vitt pulver och var på ravefest i skogen.. dom är helt lösa...

Nu ska jag duscha.. sen blir det sängen... och jag hoppas att när jag vaknar imorrn så är snön borta och solen skiner.. vore nice med 25-30 grader också men kan bortse från det bara snön är borta.

Peace out...sleep nice

Kommentarer
Postat av: Ulla Hellberg

Visst är det underbart med djur.........!!

Kram

2009-10-16 @ 09:25:47
Postat av: Annsan

Du vet att din Joel Kinnaman ska vara med i "Snabba Cash"-filmen? ;)

2009-10-16 @ 14:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0