Måndag.. bläää

Det finns ju roligare dagar än måndagar... söndagar är till och med roligare.

Har varit hemma med sjuk unge.. igen.. dock inte Alex. Filippa har haft feber och har jätte mkt hosta. Men imorgon ska hon gå till dagmamman igen.

Vad har vi gjort i helgen då???Tja.. inte mkt. Men vi har haft mysigt iaf.. kollat Idol och körslaget. I fredags var Jeanette här också. På lördagen var Alex på fest hemma hos sin farmor. Han hade nog jätte kul.. hans älskade kusin var där också så det gick nog ingen nöd på honom.

Jobbar kortvecka den här veckan.. båda bra och dåligt.. det dåliga är att jag inte hinner med nåt på jobbet, det som är bra är att jag hinner mer saker här hemma. idag har jag nog tvättat 4 maskiner tvätt.. tjohoo.. ( vilket boooooooring liv man kan ha : ) )

Alex har fått en ny cross... redan när hans pappa inledde honom på det spåret så informerade jag om att jag kan inte betala flera tusen för nya cyklar m m.. men kläder och handskar kan jag ordna.. ändå så frågar p****t om jag kan betala halva crossen!!!!!?????? Va fan ska jag få 7000 spänn frn??? Ska jag skita ut dom eller? Fråga honom hur han hade tänkt.. för skulle det va så enkelt som att skita ut dom så hade jag suttit på toan konstant. Han löste det iaf..för sen kom Alex hem och hade fått en ny cross... tycker att han blir väldigt bortskämd. Man behöver inte nytt av allt. Han är bara 6 år..

Nu ska jag börja med maten.. har hittat ett recept jag ska pröva... har en kinkig familj så man måste välja sina ingredienser väl.

Ha en trevlig kväll... Arrividerci.


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Klart du ska få present! Men du får ju se det som så att det är tanken som räknas ok? Fattig som man är.. Sparar ju pengarna så vi kan dricka drinkar! ;)

Puss

2009-11-06 @ 10:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0