Marilyn Manson

... jag har läst hans bok... mysko kille, men intressant. Jag gillar hans musik, ska dock inte påstå att jag har skivor eller följt hans musik.. men det jag har hört och det jag har gillar jag. Visst lite wacko är ju killen.. men vem fan är inte det. Skulle inte jag ha den spärren skulle jag kanske också flippa :) ( kanske jag redan har, beror väl på vem man jämför med )

Sjuk träningsvärk efter promenaden i lördags... men det man inte dör av...

Vet inte vad det är med näsblod nuför tiden, men alla verkar ha det?? Mamma,Lalle och så Vis på jobbet... såg ut som rena motorsågsmasakern när hon satte igång. Erbjöd henne en tampong men hon tyckte det skulle va så pinsamt att gå hem genom HELA stan... he he.. fegis...

Typ en månad kvar till jag fyller år... vet inte hur jag känner inför det... jag börjar bli gammal... : ( Men jag vill göra nåt kul!!!! Jag tycker att födelsedagar en är bra ursäkt för att göra nåt roligt.

Nu ska jag kolla på dom pinsamma stackrarna i färjan.

Pusselipuss... klapp på foten






Kommentarer
Postat av: Annsan

Jaaa! Födelsedagar är verkligen till för att hitta på nå kul, kanske lite glassdrinkar på vampire lounge? ;)

2009-10-06 @ 00:09:34
Postat av: Annsan

He he såg din kommentar i min blogg nu, ja hur du lyckats undkomma att jag ska på kryssning med typ 15 grabbar är för mig ett mysterium, men det ska jag iaf. Finns platser över, ska du haka? ;)

2009-10-06 @ 00:52:05
Postat av: Annsan

Ja men lite förvånad är man ju, på senaste så är det ju han som tagit initiativ till allt, men det kan ju bero på att jag sagt ifrån mig ansvaret för det ;) Kryssningen är nästa helg, 17-18 om jag minns rätt. Då smäller det! ;)

2009-10-11 @ 13:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0