OMG...

Jag hade Alexander med mig på jobbet idag...herregud.. NOT AGAIN.. han va jätte duktig, men lessnade ganska så fort. Beslutade att åka hem då.. han har ju haft influensan.. tänkte att jag verkligen skulle se till att han blev frisk denna gång.. NU ÄR HAN FRISK!!!!

Min man hade hyrt senaste Johan Falk filmen : )frågan är bara om den kommer att kollas på ikväll... jag hade föredragit helgen, mer tid då...

Imorgon är det fredag.. åh så skönt. Jag älskar att sova.. känns som att jag kan sova hur mkt som helst.

Min Sofie är så himla duktig... hon har fått en föreläsare till sin gala, Erik heter han ( måste erkänna att jag aldrig sett eller hört honom ) han är tydligen hjärnan bakom den nya dokumentärserien "inlåst"... han ställer upp gratis på hennes gala... jag tycker det är helt fantastiskt!! OCH hon var på TV igår :) imorrn ska hon va med i radio... shit jag är polers med värsta lokalkändisen.... jag är stolt över henne!

Jag är också mkt stolt över mina arbetskamrater som kämpar för oss och våra arbetstider m m... så himla duktiga!! Blev jätteimpad idag på vårt möte... vår VD kan inte tacka nej till det förslag dom ska komma med.. det är så genomtänkt och smart!! Grymt jobbat tjejer....

Nu kan jag inte sitta längre...

puss o kram... me love you








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0