Bläää..

Jag mår inge bra idag... jag har frossa.. och nu helt plötsligt så är jag spyfärdig?? Mkt märkligt... ?
Vi hade inge svininfluensa i släkten iaf..puh.. så nu kan jag ignorera den där knorren i bak jag inbillat mig att jag sett i flera dagar...

I morgon kommer barnen.. jag saknar min Alexander jätte mkt hela tiden. Han brukade vara mammas lilla pojke.. men vad hände? Jo han blev större... och inte kanske man får fler barn heller... jag vet inte om jag vill ha barn just nu.. eller jo det skulle jag vilja, men det är inte bara ett barn som ska tas om hand utan fyra... men jag vill inte utesluta möjligheten att få fler barn.. min man vill ha... men jag vet inte? Jag hinner nog fundera nåt år till på det där hoppas jag...

Idag skulle Majanne hälsa på jobbet... vet inte om hon kom efter att jag gått eller om hon kommer någon annan dag? Jag hoppas att hon kommer nån dag innan jag har gått... vill ju träffa henne så klart.

Nu ska jag lägga mig bums... hade en hemsk dröm i natt.. kanske därför jag mått dåligt idag?? Hemsk va den iaf.. hade panik i morse.. försökte klämma fram en grin för jag tänkte att det kanske skulle kännas bättre sen... klämde väl inte tillräckligt hårt då.. kom inte en tår... min man tyckte jag skulle lugna ner mig lite... lätt för han att säga... han minns ju inget i vaket tillstånd ännu mindre i sovande.

Sov gott... klapp på kinden!!

Höll på att glömma.. min kära Sofie som ska fixa gala, ska få besök av UNT imorgon : )Verkar som att TV4 Uppland också är på... hon lyckas med allt hon... ingen har ett hjärta som hon. Alla har ju ett hjärta så klart.. men alla öppnar det inte som hon gör. I Love Her...


Kommentarer
Postat av: Sofie

Så söt du är hjärtat mitt :) Du är underbar och jag beundrar dig högt! Glad att jag har dig. Men det är ju schyssta bilder du lägger ut haha :)

2009-09-17 @ 23:54:26
URL: http://sofie-fifi.blogspot.com
Postat av: Sofie

Så söt du är hjärtat mitt :) Du är underbar och jag beundrar dig högt! Glad att jag har dig. Men det är ju schyssta bilder du lägger ut haha :)

2009-09-17 @ 23:54:51
URL: http://sofie-fifi.blogspot.com
Postat av: Sofie

Så söt du är hjärtat mitt. Så glad att jag har dig! Jag beundrar dig högt! Men det är ju schyssta bilder du lägger ut haha :)

2009-09-18 @ 00:00:20
URL: http://sofie-fifi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0