Bläckfisk eller spindel??

Idag skulle jag o min älskade åka till stan och köpa buskar till vår nya uppfart.. rättare sagt tuja( tror dom heter så ) Fanns inte EN enda.. ?!Men det blev lite tulpaner iaf.. nu ska dom bara ner i jorden också.

Blev en jääääätte sen kväll igår. Vet inte hur vi beter oss?! Tror kl var fem innan vi slog ner huvudet på kudden... gick upp kl 2... så skönt. Men man blir lite avig, dagen tar slut så fort också. Imorrn är det måndag igen... puuuhh. Ja ja, veckorna går fort. Snart är det jul.. fy f*n... är inte mkt för julen men jag försöker eftersom det är tre barn i familjen... Min man är lyrisk över julen, jag brukar va den som förstör julstämmningen... he he.. inte så snällt av mig faktiskt. Ska verkligen anstränga mig denna jul för att behålla den sköna röda atmosfären. Är ju första julen i ett hus tillsammans. Ska till och med julpynta lite extra i år : )

Här är korten från fredagens galej.. Annsan envisas om att det är en spindel vi har på huvudet.. men det är ju för f*n en bläckfisk.. det ser ni väl???







Kommentarer
Postat av: SpindelAnnsan

Ohh så fina vi är!

Fast det är ju en spindel, till och med Inez säger ju att det är en spindel, du kan väl inte säga emot henne? Va va va? ;)

2009-09-13 @ 20:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0