Dåligt av mig

Jag glömmer bort att jag bör skriva här... eller ärligt.. jag har inte så mkt att skriva om tror jag. Tragiskt... ha ha.. Jag skulle ha gjort en inlägg åt min babe Sofie på hennes födelsedag som var igår... men ser ni nåt inlägg.. nej, inte jag heller! Ska se om jag hittar nåt smaskigt på henne.. tyvärr så har jag inte så mkt på den här datorn på Sofie, nåt ska jag väl hitta.

Har varit hemma idag med alla barn för skola o dagis är stängt. Vi har bakat, städat och glott på TV. Inte världens mest händelserika dag kanske.

Imorrn är det fredag.. på lördag har Sofie middag : ) Det ska bli nice.. tänkte ta mig ett glas vin kanske.. kan bli farligt händer ju inte så ofta.

Jag har köpt nya täcken till vår säng.. så nu ska jag krypa ner o vila lite...

Me love you all... sleep tight

                                          

Du är så fin min lilla Shi... ( vi är inte kära i varann.. men vi älskar varann: )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0