God natt!!!

... är helt färdig.. har varit hos min svärmor Lotta. Tiden rinner alltid iväg då, tyvärr. Vips var klockan två och innan jag var hemma så var hon tjugo över.. det är ju förträffligt!

Idag berättade min mamma att det kanske är björn uppe hos dom... va faaan.. det är ju inte långt från oss. Det var ju bara det som fattades.. vi har lodjur (såg ett i vintras ) vi har hela skogen full av vildsvin.. sen älgar och rådjur också förstås, men dom är ganska harmlösa. En björn är ju liksom.. en björn.

Igår var jag med Annsan och hennes vänner... mkt trevligt! Har bilder som jag ska lägga upp, orkar inte nu. Synd bara att jag blev så trött.. hade ju en bit hem så jag drog vid tolv... då började Annsan bli lagom full så där.. ha ha!

Nu måste jag krama kudden... min man meckar bil som vanligt, han är besatt av det tror jag. Och han kan aldrig lämna det.. förstå när det är nog. Nej han ska bli klar med ALLT innan han kan slappna av... MÄNNISKA!!! Men ack så fin han är...

Sleep tight... peace out!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0