Han kan han...

Idag har jag kollat innebandy... en gäng med småpojkar som bara satsade på att skjuta hårt ( gör dom även i vuxen ålder kan man säga ) Dom var iaf jätte duktiga... jag är mäkta stolt över min Lalle. Han var jätteduktig och han tyckte det var jättekul :) Jag o mamma var där och kollade.. han blev nog lite glad att vi var där faktiskt.

På mitt jobb är det bara galet.. åtminstone i det rummet där jag och Vis sitter.. finns inget normalt i det rummet inte.. men f*n va kul vi har.. jag iaf ha ha..

Min Sofie har halsfluss : ( Hon har varit jättedålig faktiskt.. har varit lite worried för henne. Hon är alltid så uppe i varv annars nu har hon bara legat i flera dagar.. men på den tiden har hon ju så klart inte latat sig riktigt heller.. hon planerar en gala för ungdomar i jul.. jag förstår inte var hon får allt från.. var hämtar hon all sin insperation??? Ge mig samma piller som hon får tack! Min mans andra syster är också sjuk.. så idag fick hon ta svininfluensa prov... imorrn vet hon om knorren är på väg eller inte... OM den är det så kanske den växer på mig med?? Har ju varit där i helgen när hon var sjuk.. ja ja.. det borde ha kommit nu i sånt fall.

Tänker på min Tine också... har haft ytterligare en tragedi i sin närhet.. men hon är tuff, hon klättrar snart igen. Men mina tankar går till henne.

Nu kom min man hem.. ska ta en dusch.. sen ska jag fortsätta läsa min sjuka bok. Det är Marilyn Mansons självbiografi... helt sjuk.. inte konstigt att han blev som han blev. Riktigt skruvat emellanåt. Men dock intressant.

Sov så gott.

Pussen och kramen



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0