Helg igen..

Mitt ex ringde och talade om att Alexander nog måste åka till sjukhuset för att han kanske hade hjärnskakning???? Men han orkade inte sitta på akuten med mig en hel kväll... OCH?!? Jag åker gärna själv tack. Men samma sekund som han satte sig i min bil så började truten gå i ett... ingen hjärnskakning där inte.. men vi åkte iaf. Örat är lite blått och demolerat och han mådde illa och hade ont i huvudet. När vi sitter där i väntrummet så ser jag en man jag känner igen... tror han heter Tomas Östros??   ( jo jag googlade )


Han ville helst inte bli sedd... det stuntade jag i.. insåg att det skulle bli en lååååång kväll. Såg jag satte mig bredvid honom, sa att jag hette Helen Asplund ( ville ju inte att han skulle komma efter mig med sina säpo killar ) Vi diskuterade miljön, krisen i G-sunda och SD´s framfart... eller det va väl mest jag som diskuterade. Men han nickade ibland och log lite... han ursäktade sig när sköterskan kom och sa att det var deras tur... sen kom han tillbaka!!!!!! Då kom jag på att jag tycker det är skit att det görs så mkt nedskärningar på skola och dagis och sånt.. jag babblade på där, han försökte väl lyssna på sin dotter som kanske hade brytit armen.. men hallå... det var ju min enda chans... han sa att jag skulle skriva ett brev till stadshuset, han var där på sjukhuset på sin privata tid och tog aldrig med sig jobbet hem.. okej okej.. tur att jag inte sa mitt riktiga namn.. puh!

Iaf.. Alex hade ingen hjärnskakning.. dock kanske ett virus eftersom han var så hängig och hade ont i huvudet. Vi är hemma idag iaf så han får vila lite..sen hinner han ju göra det i helgen också. Måste ju va laddad till tisdag då han ska börja på innebandyn.

Jag ska träffa Annsan ikväll.. vet dock inte om det blir film.. jag tror jag somnar då och det är så himla otrevligt. Plus att det kan bli riktigt jobbigt att sätta sig i bilen och åka 40 min när man är dödstrött... och jag som hatar att köra bil när det är mörkt.. ser allt möjligt på vägen, katter, rådjur och numera vildsvin för min chef talade om att der kryllar av dom här hemma i min skog!!!!

Time to hit the shower.... kolla in konsentrationen.. hade det varit sladd till dosan så hade han ryckt av den för längesen.

     

Örat ser sämre ut än på bilden här ser det ju för tusan friskt ut???? ... jag visste inte ens att man kunde få blåmärken på/i örat?

PS. Jag är ingen politisk galning.. jag har INTE pratat med Tomas Östros.. SÅ KLART!!! Hoppas ni har vettigare tankar om mig än så... ?!? .DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0