Idol...

Ohh. herreguuuud... där klampar han in 37 år gammal och verkligen låter som ja... jag vet inte vad!! Helt underbart.. hoppas han går långt. Tycker det är så kul att en äldre man kan... det är inte bara kids som kan bli idoler. Men det är så kul att titta på alla som sjunger som trasiga vinylspelare också ha ha ha.. hur kan man vilja göra bort sig på det sättet i TV?? Eller så tror dom på riktigt att dom bra.. ??

Min ena katt har en fästing.. jag vet fan inte hur man ska ta bort dom?? Äckliga jäkla kryp.. Nu kommer Fregge och min man hem.. Fregge kan ta bort den.. min man tyckte att vi kunde göra det.. men f*n heller..!!

Ska kolla in nya Wallander.. Cellisten tror jag den hette?! Får väl se vad klockan blir... känner jag min familj rätt så blir det väl inget för klockan drar iväg för mkt.

Sov gott...

Annsan ha en trevlig kväll hi hi hi..

 

Jag och min bror i vår mormors topp moderna glasögon.. jävligt heta! Glasögonen alltså!

Kommentarer
Postat av: Annsan

Ha ha haa du och din bror är ju så jäkla heta med dom där brillorna alltså!

Ps. Jag hade en vääldigt trevlig kväll.. och morgon! ;)

2009-09-17 @ 18:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0