Kan inte vara normal....

.. nu har jag kommit hem från kvantum.. har packat upp.. nu ska det bara göras fakturor duscha.... min svärmor och Jeanette är här och har hjälpt till... sjukt att man ska behöva ha hjälp för att ungskruttarna inte lyssnar... min man var också hemma... till slut.. men då skulle han och Bosse bära saker eller nåt.. jag vet inte ja... är helt slut för att bry mig..

Mathilda menade allvar när hon sa att jag o Lalle var lika... dagens.. nej fressten.. månadens, kanske årets till o med, bästa kommentar.. kan jag leva länge på.

Nä men om man skulle ta tag i bestyren.. skulle va skönt att komma i säng liksom.. typ den 20:e och inte
den 21:a... jobb imorrn igen... då ska man ta tag i skiten som man fick lämna i fredags. Känns fantastiskt :)

Puss o kram sov så sött

Kommentarer
Postat av: mathilda

det var ett fint betyg... ;) och jag som bara var ärlig...:D

2009-09-20 @ 22:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0