Kräkunge...

Jag lämnade Alex vid halv åtta.. jag hann kanske åka ca 1,5 mil så ringde fritids och talade om att han hade spytt två ggr!! Saken va den att i morse så sa han till mig att han mådde illa... ja ja täntke jag, allt för att få va hemma. Men tji fick jag.. så fort vi kom hem var alla fel på ungen borta... inte ett spår av någon spya eller illamående. Helt sanslös... men han är så där.. han lägger en spya lite då och då sen är det bra. Nu ska han till mormor för hon är ledig imorrn och han lär ju va hemma en dag till för säkerhets skull... Då kan jag jobba.. då kommer Vis bli glad : ) Och ja med... hon va inte där i fredags.. hon va torsk på Tallin med sin mamma. Hon hade handlat godis till mig!!! Hon är för lovley.

Nu ska jag köra terroristen till sin mormor... så hon får veta att hon lever : )

Tack och adjö...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0