Party med släkten.....

Jag o min man har NÄSTAN precis vaknat... sååå skönt att sova. Vi va ju iofs uppe hela natten o kollade på film. En jäkligt bra film faktiskt Johan Falk tror jag den hette..?

Igår skulle mamma hjälpa mig att fixa min utväxt på håret. Jag åkte dit vid nio.. jag knackade på, jag ringde på.. sen kom jag på att jag har ju en egen nyckel.. daaa... jag ropade när jag gick in, men inget svar... sen hittade jag henne i soffan sittandes med cementnacke.. jag ropade flera gånger men ingen reaktion. Trodde tanten va död.. till slut ruska jag på henne då kvickna hon till.. svammlade om något jag inte har en susning om vad det betydde. Sen efter en stund blev hon normal... men nån färgning blev det inte. Så vi skulle ha gjort det idag istället.. men då vaknade ju jag lite sent istället : )

Nu ska vi svida om.. Sofie har middag ikväll med sin släkt... hi hi... ska bli skit kul. Madde ska ha sin sista kväll ( kanske ) i alkohol ruset på länge, så vi ska vara ett moraliskt stöd till henne.. iaf jag : )

Jag har fått Spotify!!!! Tjohooo... det är Annsan vän Sam som gett mig en invite... yes va glad jag blev ha ha.. rena julafton!! Nu ska jag bara komma på alla bra låtar jag vill lyssna på...

Ha en trevlig lördag alla glada... och ni andra också förstås.

Puss o hej laxpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0