Pinsamt...

Jag skämdes ögonen ur mig då Felizias fritids lärare ringer MIG??? och undrar när Felizia ska bli hämtad? Öhhhh... vadå? Ja hennes pappa svarar inte och inte hennes mamma... fick släppa allt jag höll i åka iväg o hämta henne.. fy fan va jag skämdes då... inte ens min unge och där ska jag stå och be om ursäkt?? Ville sjunka under jorden då... Jocke hade tappat sin telefon och kom inte ihåg pinkoden, blev fast i ett möte på jobbet... Vad deras mamma gjorde vet jag inte... men jag har pratat med henne nu... jag orkar inte bry mig.. just då va jag riktigt arg.. men det slutade ju bra iaf..

När jag stod o lagade mat idag så slet min man ner fläkten.. den är så värdelös.. det ser ut som man har dimma i hela huset.. min man kan ju ventilation så det är bara göra om göra rätt!! Annars blir det mikromat resten av året.

Idag kom Majanne upp till oss.... yeeeehh.. hon hade bakat :) Nästa fredag måste jag baka... hade ett vad med Vis.. om skrotbilen jag besikta igår skulle gå genom.. då skulle jag bjuda på fika. Och bil fan gick igenom... helt sjukt. Men dock trevlig då man slipper göra om det.

Fredagar brukar va trevliga.. men jag vet inte ja.. dom e som alla andra dagar.. samma skit som ska göras här hemma. Nja inte riktigt... man kan ju få sova lite längre imorrn iaf. Det tackar vi för..

Ha det så gott nu med fredags ölen...

Kul att träffa dig Majanne... kramar




Jag o Alexander åker spöktåg på Furuvik...


Kommentarer
Postat av: Annsan

Shit vilken mardröm! Det är iaf min mardröm att dom skulle ringa från Inez dagis och säga nå liknande, hualigen..

2009-09-19 @ 10:44:42
Postat av: mathilda

va stor han har blivit! och fruktansvärt lika dig gumman... ;) kram

2009-09-19 @ 15:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0