Stjärna i himlen...

.... det ska Mathilda ha för sin kommentar på det senaste inlägget... eller hon kanske va ironisk... va fan i sånt fall så blev det ett stjärnfall nu istället... : ) Jag inbillar mig ibland när han gör vissa miner att han är väldigt lik mig... men sen kom verkligheten ikapp mig och han va inte alls lik mig längre... han är till sättet väldigt lik sin pappa också.. dessvärre.. men det kan ju bli människa av han för det. Nu ska inte jag skriva skit här... inte därör jag FÖRSÖKER blogga...


Men iaf Hulda... om du menade allvar så tackar jag varmt för kommenaren..

Ha det gott!!

Kramar

Det är säkert en adventstjärna, men det va det bästa jag kunde hitta för nu : )

Kommentarer
Postat av: mathilda

fin du är gummsan! men han är väldigt lika dig...

vet hur det är med en son som är lik sin far... inte så jäkla härligt alla gånger... ;) men det blir folk av dom ändå till slut... har man en bra mor så går allt vägen... ;)

joch fan att du mindes namnet hulda... :P

kram!

2009-09-20 @ 21:38:41
Postat av: mathilda

va fin du är gummsan! men han är väldigt lik dig...

vet hur det är med en pojke som är lik sin far... ;)inte så härligt alla gånger... :)

men med en bra mor så går allt vägen... ;)

fan att du kom ihåg namnet hulda... :P

kram!

2009-09-20 @ 21:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0