Var kom han från...?????

.... herreguuuuuud.. Joel Kinnaman.. mannen med DET... lysande skådis måste jag säga... båda jag o min man blev helt tagna av honom. Sen kanske han tog mig lite mer än min man hi hi.. allvarligt, han är grym i Johan Falk filmerna... och ni ser ju själva.. speciellt ugly är han ju inte... smaken är ju som baken iofs... men med tanke på att jag sett Arn filmerna och jag tyckte dom va bra, och han är med i den... har inte ett minne av honom?! Så han kan ju inte ha gjort värst bra intryck.. kan jag tycka. Jag har ju aldrig sett honom... ( vad jag minns då )


     

Ni ser ju... wohooo... drömma om honom vore ju inte så läskigt : ) Nu måste jag sluta... Min man kommer alltid vara den snyggaste i min värld... men frågan är inte om inte denna Joel petar ner Ronaldo ett snäpp... hmm... får suga på det ett tag..

Min son är störig.. som fan... den där jäkla skolan alltså.. vi satt o byggde lego igår... minns inte vad jag sa.. men han svarar mig "ofta mamma, ofta".. What a f**k?!?!?!? Var kom det ifrån... eller typ "fett schysst morsan" ja ja.. men va fin han är ändå.. han har blivit så stor.. jag får inte ens pussa på honom i skolan längre buhu... det är ju pinsamt.. he he.

Jag har massa bilder från familje middan i lördags, men kameran blev kvar där... så fort jag får den ska jag lägga upp bilderna på familjen Taikon, med bröderna Mupp.. ha ha

Majanne... jobbet suger utan dig.. vi saknar dig i ordets hela bemärkelse...

Nu ska jag överlägga om Joel klättrar över Ronaldo...

Min lista ser ut så här:

 Dessa två kommer självklart på första plats... dock får jag nog säga att sonen "endast" är hjärtskärande söt... än så länge.

 Denna dude är ju inte catshit heller...

Oj oj vilken lång lista det bidde...

Nu ringde min Sofie.. hon har slutat röka.. ha ha.. herregud vilket psykfall hon kommer bli av detta... Fast hon är SUPER duktig ( har klarat sig 1 dag )

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Annsan

Ahaa det är han! Ja jag såg faktiskt en interjuv med honom, heeelt ok! Helt otroligt att du och jag har samma smak gällande en kille ;)

2009-09-29 @ 20:04:49
Postat av: Anna

Oj oj oj säger ja bara om Johan Kinnaman. Vilken pärla. Grym skådis å fin som fan..Oops..hoppas inte Danne läser de här. Hehehe. Nej då man får ha en liten tv"flirt", anser ja. =)

2009-11-01 @ 08:37:57
URL: http://annatornhult.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0