Satans huvudvärk!!!

Ringde iaf till Dr Snuggles idag.. fick en massa tips på piller och hur man bäst kombinerar dom. Ja jag vet inte riktigt vilket betyg jag ska sätta på tipsen... - 2 av 100 möjliga kanske? Tanken va god. Ska pröva hela dagen, har det inte gått över till imorrn skulle jag ringa igen. Det värsta av allt med detta är att jag inte har någon TV : ( Ingen jäkkla mottagning.. fattar inte? Har snön helt plötsligt hoppat upp på antennen då eller? För det har ju varit snö i 6 månader och det har funkat utmärkt.. jag går inte upp där iaf!! Barnkanalen funkar åtminstone. Fåret Shaun är ju i Oscars klass tycker jag.. gillar han.

Informerade ju om min sambos kreativitet i hemmet.. vill dela med mig lite av det..

Detta är då hallen.. golvet är nytt, primaliv.

Nu är hälften klart iaf.. är jättenöjd m tapeten. Önskade vitt först, men som ni ser blev det raka motsatsen. Är glad för det :)

Och så här ser det ut i övriga hemmet när man renoverar hall/badrum/toalett. Vi kallar det Borstbolkatastrofen. Vi fick flytta hela hallen till den andra ytterdörren som normalt inte används, alla garderober i badrummet är utspritt i hela huset eftersom dom inte existerar längre. *** Fy fan så det ser ut ***** Nu är det bättre, tack gode påskhare för det :) Vill inte vistas i mitt eget hem när det ska renoveras. Och jag VET att det är inte över än.. suck.. planerna är stora för den lilla stugan i skogen : (

Puss o kram sitt i en gran



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0